вторник, 13 юли 2021 г.

Предговор

                                                                          На майка ми, която възпита в мен любов към книгите,
                                                                                                        и на баща ми, който ме обичаше безрезервно!

 

    Уважаеми читателю,


В ръцете си държите моята втора поетична книга,
чието заглавие е лично хрумване – измислих тази дума подобно на главната героиня в романа „Пипи Дългото чорапче“, която съставя свои думички. „Жизнотека“, или иначе казано живот – жива библиотека, озаглавих книгата си със стихове за живота и продиктувани от него. И както в живота на всеки има възторжени моменти, а също такива, изпълнени с печал, така и стиховете ми претворяват различни настроения – в тях ще срещнете нежност, обич, красота,
а дори когато са тъжни, краят им е оптимистичен.
И няма как да е другояче – непоправима романтичка и оптимистка съм, което се старая да предам и на другите чрез моите творби, за да се превърне светът около нас с една идея по‑добро място за живеене. Надявам се да получите духовна наслада, след като се потопите в моя душевен свят чрез редовете на тази книга, а накрая съм включила няколко сатирични произведения, които въпреки хумора, който носят, съдържат и вечните житейски мъдрости.
Приятно четене и благодаря, че отделихте време да ме прочетете!


От автора

Илюстрации на корицата- Любов Жорова Георгиева, д-р по изящни изкуства на Универсидад Комплутенсе Мадрид

Няма коментари:

Публикуване на коментар